Beste leerling
Beste ouder

Wees welkom op onze school, de Broederschool Biotechnische & Sport: een plek waar jij als leerling centraal staat.

Op onze school mag jij jezelf zijn en je op je eigen tempo en manier ontwikkelen tot kritische jongvolwassene. We zetten in op jouw talenten, want we vinden het belangrijk om jou goesting te doen krijgen in leren én leven.

We zijn trots op de goede zorg die we jou kunnen bieden: we zijn een school met een hart voor onze leerlingen. We streven ernaar dat jij je goed voelt in jouw vel en op onze school. Respect voor jezelf, voor elkaar en voor de omgeving is volgens ons essentieel. Onze groene ligging zorgt voor rust en openheid, iets waar je alleen maar baat bij kan hebben.

We (onder)steunen jou vanaf je eerste stappen in het secundair. Samen gaan we op pad om te ontdekken wat je talenten zijn zodat je tegen het einde van de eerste graad een onderbouwde studiekeuze kan maken.

In de 2de en de 3de graad begeleiden we je verder in je groei naar volwassenheid en bereiden je
voor op verdere studies of de arbeidsmarkt.

Met veel plezier beginnen we samen met jou aan deze tocht.

Voel je welkom!

Hilde Verhelst – directeur 1ste graad